סמוטריץ' נפרד מהרב דרוקמן: "ראה הכל בעין טובה"

אייל ראובן No Comments on סמוטריץ' נפרד מהרב דרוקמן: "ראה הכל בעין טובה"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" על לכתו של הרב דרוקמן. "הרב נתן לכל אחד את התחושה שהוא הכי חשוב בעולם. ככה אני הרגשתי, וכך הרגיש כל אחד שדיבר איתו" | האזינו לריאיון המלא

צילום: דוברות הציונות הדתית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הלך לעולמו מנהיגה הרוחני של הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן זצ"ל, והוא בן 90, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והיה מאושפז במשך כמה שבועות בבית החולים הדסה עין כרם.

נציגו בכנסת, יו"ר מפלגת הציונות הדתית, שר האוצר המיועד בצלאל סמוטריץ', נפרד מהרב בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "הרב לקח אחריות על כל מה שקורה. לא היה נושא שהוא לא התעסק איתו ואמר שהוא מורכב מידיי. דלתו הייתה פתוחה לכל" פתח סמוטריץ'.

"הייתי אצלו בשבועות האחרונים, בכל ענייני המשא ומתן שוחחתי איתו. גם בשעות הקטנות של הלילה הוא היה עונה" סיפר סמוטריץ'.

"לרב היו שלושה תכונות ייחודיות" הוא הוסיף. "הראשונה זה אהבה לעם ולארץ, דבר שני זו מסירות, לא היה לו שום רכוש משלו, כולו מסור לכלל, הדבר השלישי היה עין טובה. לראות כל דבר וכל אחד בעין טובה".

"הרב נתן לכל אחד את התחושה שהוא הכי חשוב בעולם. ככה אני הרגשתי, וכך הרגיש כל אחד שדיבר איתו. הרב לא אמר מעולם דבר רע על אף אדם. היו פעמים שהוא גער בי, וזה היה כל כך כייף לקבל את זה כי ידעתי שזה מגיע ממקום של אהבה".

"גם בשנה וחצי האחרונות עם הממשלה האחרונה, הוא לא דיבר על אף אדם. אלא רק לגופו של עניין – תמיד הוא אמר מה כן לעשות שיהיה טוב".

האזינו לריאיון המלא:

 

 



0 תגובות